Idag Ă€r ingen vanlig dag😁 det Ă€r BOKSLÄPP
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)

Det Àr med stolthet och glÀdje jag idag kan berÀtta att jag slÀpper min tredje bok inom tvÄ Är. Tillika den andra i trilogin PASSIONER. Ett och ett halvt Ärs skrivande har nu resulterat i denna vackra bok.

Jag mĂ„ste dĂ€rför ta tillfĂ€llet i akt att nĂ€mna nĂ„gra av de personer som stöttat mig, uppmuntrat mig och Ă€ven aktivt deltagit i processen. Dessa personer har det jag efterstrĂ€var hos de som omger mig. FINGERTOPPSKÄNSLA. Jag tycker inte att jag har nĂ„got kontrollbehov, (det rĂ„der starkt delade meningar om detta) men jag vill ha kontroll över alla delar i tillkomsten av min skapelse. FrĂ„n första bokstav till omslag. Dessa personer har förstĂ„tt, och pĂ„ ett mirakulöst sĂ€tt lyckats omsĂ€tta alla mina idĂ©er i praktiken.

Carina Loarp, min vÀn, min vapendragare, som finns med redan frÄn att en idé om manus poppar upp i mitt huvud. Hon har till och med hjÀlpt mig ta livet av en riktig skitstövel i en av mina noveller.

Marita Andersson, denna gudabenÄdade fotograf, som tagit bÄde författarportrÀtt och baksidan till omslaget, tack. Dina tjÀnster kommer att bli flitigt efterfrÄgade i fortsÀttningen. I form av omslagsfotografering, sÄ jag fÄr bilderna, som dom kommer upp i mitt huvud.

Ann-Sofi Holm, som efter mina ibland stenhÄrda villkor, lyckades omsÀtta dessa i det vackra bokomslag som till sist blev godkÀnt av tryckeriet.

Det finns en vacker boktrailer som kan ses pÄ min FB sida, som kreerats av Snezana Lindskog. Tack, Àven du förstÄr vad jag menar och hur jag vill ha det.

En ljudfil kommer snart pĂ„ sociala medier dĂ€r jag med Carinas hjĂ€lp i studion, lĂ€ser in ”Blurben” och prologen till boken. Naturligtvis Ă€r den inspelad i A damn Studio, Linköping. Tack Adam.

Hur har jag firat detta nu dÄ?

Ja det blev lite nytt nagellack pÄ tÄrna, nÀr jag lÀttjefullt lutade mig tillbaka, efter att ha givit mig en klapp pÄ axeln.

HÀr finns nu boken: Bokus.com   Akademibokhandeln.com   Adlibris.com   Bokon.com   Cdon.com DitoAB.com Apple store.com Under hösten kommer den ocksÄ att finnas pÄ AmazonUS.com för alla utlandssvenskar. Köp den! LÀs den! Lyssna pÄ den!

The winner is no quitter, the quitter is no winner, The only way is up! /Kramar

 

 

      Â